Головна » Новини » Дешеві і якісні автомобільні ваги — так буває?

Дешеві і якісні автомобільні ваги — так буває?

Ми часто чуємо від потенційних замовників, що на ринку є дешевші автомобільні ваги, чим ваші кращі? І дійсно, сухі характеристики наших виробів можуть нічого не говорити споживачу. “Ну, зробили ви у платформі міжколійний отвір не 100 см, а 80 см, і що?” Пропонуємо на прикладі найпопулярніших ваг естакадного типу розглянути різницю між автомобільними вагами виробництва "Техноваги" та іншими, що пропонуються на ринку.

Ширина колій платформи автомобільної ваги

У наших серійних автомобільних вагах ТВА ширина трапу становить 1100 мм при загальній ширині платформи 3000 мм, відповідно міжколійний отвір — 800 мм. На фото вага іншого виробника, у якої ширина трапів та отвір між ними — 1000 мм.

Перевага платформи "Техноваги":

  • заїжджати на вагу значно легше та безпечніше, особливо для невеликих авто;
  • час затрачений на позиціонування авто на вазі — менший, як і ризик інцидентів, а кількість зважених за період часу машин, тобто пропускна здатність ваги — більша.

Кілометрові черги вантажівок на зважування в сезон жнив красномовно кажуть про цінність витрачених хвилин, що множаться та складаються в години простоювання. Але більша ширина трапів — це більша кількість металу, і, відповідно, вища вартість ваги.

Тензодатчики

В інтернеті можна зустріти ось такі поради, як на фото, по догляду за автомобільною вагою та, зокрема, своєчасним обслуговуванням датчиків, що піддаються корозії від погодних умов (тензодатчики з легованих сталей з захисним покриттям); подивитись, чи не цілі кабелі; перевірити, врешті решт, чи все добре з металевою кулею, що знаходиться між давачем і платформою.

Звучить логічно. А якщо ми вам скажемо, що нічого цього можна не робити і зекономити кошти? Наші конструктори врахували всі ці моменти:

  • ми встановлюємо датчики RC3 Flintec (Німеччина), які виготовлені з нержавіючої сталі марки 17-4 PH з додатковим термічним гартуванням до значення твердості 40-45 одиниць за шкалою Роквелла
  • проблем з металевою кулею також не буде, бо її нема — датчики Flintec RC3 колонного типу (докладніше про порівняння датчиків різних виробників читайте у нашій статті )
  • самі датчики з кабелями сховані у конструкцію рами ваги, що додатково захищає їх від механічного впливу.

Датчики RC3 Flintec дорожчі від тих, що масово встановлюють інші виробники, але заплативши раз — ви не платите потім постійно за заміну датчиків, обслуговування. Завжди отримуєте точні покази ваги!

При температурі, нижчій ніж -10°С, багато автомобільних та вагонних ваг дають велику похибку при зважуванні і, відповідно, користувачі втрачають свої кошти. Тому що у них встановлені тензодатчики із робочою температурою від -10°С.

Автомобільні ваги виробництва НВП "Техноваги" навіть у сильні морози показують точно, тому що комплектуються тензодатчиками фірми "Flintec", у яких робочий діапазон від -30°С, що підтверджено відповідним сертифікатом.

Блоки захисту, віддаленого вимірювання та комутаторні коробки

Завод "Техноваги" використовує блоки захисту та віддаленого вимірювання власного виробництва, що мають герметичний нержавіючий корпус, ступінь захисту – ІР65, температурний режим роботи від –40 до +80 °С, захист від перенапруги. Разом з ваговим терміналом TWP-25 виробництва "Техноваги" забезпечують цифрову систему вимірювання маси і, за допомогою цифрових фільтрів, адаптацію до умов експлуатації. Такі блоки довговічніші, надійніші та захищені від стороннього втручання у покази ваги.

Сигнал від кожного датчика поступає у ваговий термінал TWP-25 виробництва "Техноваги", яким комплектується вага, і обробляється окремо. Таке технічне рішення дозволяє на дисплеї терміналу побачити та швидко оцінити стан кожного датчика і виявити порушення в геометрії платформи, або відхилення у роботі датчика.

Інші постачальники часто використовують негерметичні коробки, у які потрапляє пил, волога та бруд, що призводить до:

  • окислення контактів та непрацездатності тензодатчиків;
  • волога в місцях з'єднання змінює опір тензометричного кабелю та впливає на достовірність показів.

Також наявність у таких коробках регулюючого опору (суматора) дозволяє досить легко втручатись у покази ваги. У таких коробках відсутній захист від перенапруги. Всі тензодатчики у такій коробці з'єднанні паралельно, що при проведенні сервісного обслуговування вимагає діагностики кожного тензодатчика з почерговою перевіркою. Все це довго і клопітно.

Фундамент під платформу ваги

Існують декілька типів фундаментів для автомобільних ваг, наприклад:

  1. Фундамент колонного типу. Дешевий, але не стійкий до динамічних бокових навантажень. Стовпи часто нахиляються та змінюють геометричні розміри між опорними поверхнями тензодатчиків. Стійкість таких фундаментів сильно залежить від несучої здатності ґрунту.
  2. Фундамент з окремих опорних плит. Як правило, об'єднують опорні частини двох тензодатчиків поперек платформи ваги. Трохи кращий і трохи дорожчий варіант, порівняно з фундаментом колонного типу. Але при динамічних навантаженнях, плити можуть зміщуватись в горизонтальній площині та мати крен: залежить від ґрунту та сконцентрованих ударних навантажень.
  3. Просторова армована конструкція. Складається з опорних плит, як у 2 п., але додатково скріплених стрічковими фундаментами. Це запобігає змінам геометричних розмірів опорних частин тензодатчиків

Отже, найнадійніший фундамент — просторовий армований каркас. Саме такий фундамент будують наші спеціалісти і на нього встановлюємо автомобільні ваги. Крім стійкості до динамічного навантаження, перевагою є те, що ми заливаємо міжкаркасний простір неармованою стяжкою. Навіщо? Бо з часом красивий газон під вагою перетворюється на місиво багнюки, з якого ростуть бур’яни, що не тільки не естетично, але й забиває брудом проміжок під платформою і впливає на покази ваг.

Маючи майже 20-ти річний досвід у конструюванні та виробництві ваг, можемо стверджувати, що у техніці немає дрібниць, якими можна нехтувати. Не можна економити на якості, точності та надійності.